TÜRSAK Vakfı Kurumsal Kimliğini Yeniliyor
Türkiye Sinema ve Audiovisuel Kültür Vakfı (TÜRSAK) 30. kuruluş yıldönümü yaklaşırken kurumsal kimliğini yenileme çalışmalarına başladı. Bu süreçte yönünü gençlerle iş birliğine çeviren vakıf günün dinamiklerine de uygun olarak tasarlattığı yeni logosunu tanıttı.
Değişen yönetim kuruluyla birlikte hızlı bir değişim gösteren; sayısız uluslararası festival, film haftası, yarışma, panel, seminer, sempozyum ve atölye gerçekleştiren, yaptığı yayınlar ve yapımlarla sinema sektörüne ve sektörün bilgi birikimine katkıda bulunan, pandemi döneminde ilk dijital töreni gerçekleştirerek öncü olan Türkiye Sinema ve Audiovisuel Kültür Vakfı (TÜRSAK) yeni kurumsal kimliğinde de iş birliği ibresini gençlerden yana çevirdi.
30. kuruluş yıl dönümünü kutlayacağı 2021 yılı öncesinde kurumsal kimliğini yenileme çalışmalarına başlayan vakfın bu kapsamda yaptığı ilk değişiklik günün dinamiklerine de uygun olarak tasarlattığı yeni logosu oldu.
Grafik Tasarımcı ve Sanat Yönetmeni Lal Korçan tarafından tasarlanan TÜRSAK Vakfı logosunun 2020 yılına adaptasyonunda sinema ve kültür dünyasında son yıllarda yaşanan dijital devrim odak noktası olarak seçildi. 29 yıllık TÜRSAK Vakfı tecrübesi ve birikiminin dönüşümünü temsil eden bu görselleştirme, var olan logonun hatırasına sadık kalarak sade ve güçlü dokunuşlarla var olan logonun evrimi şeklinde tasarlandı.